Monday, March 9, 2009

De zaak-Demmink in de VS: Franklin

De zaak-Demmink in de VS: Franklin
Gepubliceerd door Micha Kat 8 februari, 2009 in Algemeen.
In de VS speelde een kleine twintig jaar geleden -toen het ‘Demmink-netwerk’ van criminele pedofielen zo’n beetje aan het ontstaan was- een schandaal rond kindermisbruik door machthebbers dat een exacte spiegeling lijkt van de affaire-Demmink. Lees hier alle achtergonden en bestel het boek over the Franklin Scandal. Bekijk ook de filmpjes op YouTube over dit grootste pedofielen-schandaal uit de geschiedenis, de grote inspiratiebron voor Joris Demmink cs.

http://www.klokkenluideronline.nl/artikel/1492/de-zaak-demmink-in-de-vs-franklin.html

24 Reacties op “De zaak-Demmink in de VS: Franklin”
Feed voor dit bericht Trackback adres
1 Marthijn Uittenbogaard
8 Feb 2009 om 22:37
Plus krijgen politici nogal eens veel minder straf dan gewone burgers…
http://republicansexoffenders.com/
2 vrijheidsnet
8 Feb 2009 om 23:09
De Franklin Coverup kan gedownload worden via deze link. Maar alleen voor wie een uitermate sterke maag heeft, want zo schokkend als in dat boek ben ik het nog nergens tegengekomen.
http://www.vrijheids.net/?p=292
3 ramona
9 Feb 2009 om 07:46
pedofielen zoals marthijn uittenbogaard moeten ze gewoon afslachten. dat zijn mensen die zijn ziek in hun hoofd en niet te weinig!! die horen niet in de maatschappij! het is gewoon om te huilen dat er zulke mensen bestaan!gewoon walgelijk!
4 buscadordelaverdad
9 Feb 2009 om 09:00
“In de VS speelde een kleine twintig jaar geleden -toen het ‘Demmink-netwerk’ van criminele pedofielen zo’n beetje aan het ontstaan was- een schandaal rond kindermisbruik door machthebbers dat een exacte spiegeling lijkt van de affaire-Demmink.”
Inderdaad!!! In de geo-infrastructurele bezette gebieden van Israël zie je heel goed hoe een zeer kleine judeo-’minderheid’ schaamteloos crimineel d.m.v. lieden als joris. d. en vele andere volksverlakkers, ‘hun’ goy-cattle via de politiek, magistratuur, media enz. financieel monopolistisch en met chantabel zijnde goy-capo hoeren-functies afperst dan wel TOTAAL parasiteert en uitwoont! Dit geluidsbestand is zeker niet geschikt voor geconditioneerde dwazen die bij het minste of geringste apatisch anti(!) weet ik veel wat getikt gaan zitten ’schrijven’. En dan vooral ook nog aan Micha om ip-bans gaan lopen smeken omdat ze intellectueel nog nooit verder kwamen dan het via de hun gehersenspoelde hersentjes afgericht kunstjes mogen doen in ruil voor een ‘veilig’ en binnen de kaders van ‘onze’ slaven proletariaat verantwoorde en steeds slechter betaalde useful-idiot slaven bestaan zeker? Nee dus…R.H. ophouden en eerst respectvol mijn mp3 bestand afluisteren voordat je weer eens losgaat goed? Of ben je bang dat je verstandelijke en intuitieve vermogens wakker worden geschud! Veel luister plezier en nog veel meer leer momenten weldenkende mede-landers! (BIG-smile) Voor Micha werderom mijn welgemeende RESPECT!
http://www.archive.org/download/AJewishHistory/FTB_1-10-09.1.mp3
PS: O ja Erik(E-bee); Nee ik heb nog geen Nederlandstalige site, maar als je vandaag op mijn url drukt, heb je meer dan de mogelijkheid om de ‘boodschap’ met trots en terechte verontwaardiging verder te kunnen verspreiden. Maar als ik zover ben dan ben jij de eerste die het hoort en als participant wordt binnengehaald! Bedankt voor je getoonde belangstelling…
5 Rudolf Paul
9 Feb 2009 om 10:23
en ja hoor… buscadorenzvoort moet de boel hier weer onderkotsen met z’n antisemitisch gezwam.
6 groot
9 Feb 2009 om 10:37
@Rudolf Paul
Het is net een reli-trol.
7 Juriste
9 Feb 2009 om 13:02
De vraag is steeds hoe komen de machthebbers aan die kinderen?
8 DNH
9 Feb 2009 om 14:20
Ramona: ga alsjeblieft de hoer spelen, mens.Anders smoor je je eigen kindjes wellicht..
Zo, en nu weer on-topic.Amerika, Amerika. Daar is al gauw iets ‘verkrachting’.Als je je daar door een ezel laat neuken maak je je al schuldig aan dierenmishandeling.Terwijl het land zélf schuldig is aan het doden van duizenden en duizenden kinderen in oorlogsgebieden, miljoenen verminkte, onschuldige kinderen overal ter wereld, het uitmoorden van hele volkstammen (inclusief kinderen) van Indianen.Wat heeft dit land de schijnheiligheid op te houden dat het kinderen beschermen wilt?Daar sterven kinderen die valselijk beschuldigd zijn in gevangenissen doordat ze niet meer door hun medegevangenen verkracht wensen te worden door zichzelf aan een verwarminsbuis op te hangen.Ik bedoel maar, wanneer een Amerikaan het over kindermisbruik heeft, of kinderverkrachting, alsjeblieft, doe dan net of je niks hoor en loop gauw door, want Marcel Dutroux is wat dat betreft nog meer te vertrouwen dan hun!In dat lans stoppen ze kinderen van dertien voor jaren achter tralie’s omdat ze hun evenoude vriendje gepijpt hebben.Ik bedoel maar. Kindermisbruik…
9 RuudHarmsen
9 Feb 2009 om 14:59
buscadordelaverdad:===Dit geluidsbestand is zeker niet geschikt voor geconditioneerde dwazen die bij het minste of geringste apatisch anti(!) weet ik veel wat getikt gaan zitten ’schrijven’. En dan vooral ook nog aan Micha om ip-bans gaan lopen smeken omdat/===
Je bent overduidelijke een smerige anti-semiet en als dit mijn blog was, had ik je er allang afgetrapt, ja. Zeker wel.
10 RuudHarmsen
9 Feb 2009 om 15:00
===Nee dus…R.H. ophouden en eerst respectvol mijn mp3 bestand afluisteren voordat je weer eens losgaat goed?/===
Ik hoef je rotzooi niet. Ongezien geskipt.
11 RuudHarmsen
9 Feb 2009 om 15:49
ramona, 9 Feb 2009 om 07:46===pedofielen zoals marthijn uittenbogaard moeten ze gewoon afslachten. dat zijn mensen die zijn ziek in hun hoofd en niet te weinig!! die horen niet in de maatschappij! het is gewoon om te huilen dat er zulke mensen bestaan!gewoon walgelijk!/===
Bedreiging, haatzaaien, oproepen tot geweld, eigen rechter spelen. Allemaal strafbaar. Wie doet aangifte?
12 Charles
9 Feb 2009 om 16:17
@ramona 9 Feb 2009 om 07:46….pedofielen zoals marthijn uittenbogaard moeten ze gewoon afslachten. Dat zijn mensen die zijn ziek in hun hoofd ….
========Je wilt zieke mensen dus afslachten?Als niet (!) ziek persoon ben je dan erger dan die uittenbogaard, wat mij betreft.
Ik lees net in mijn krant dat de site van Stopkindersex die adressen publiceert van veroordeelde pedofielen al gevolgen heeft. De eerste ruiten zijn bij deze mensen al ingeggooid. Die site is juridisch niet houdbaar en zal binnenkort wel verdwijnen.
13 Mary
9 Feb 2009 om 17:10
@Juriste‘De vraag is steeds hoe komen de machthebbers aan die kinderen?’
Veelal uit kindertehuizen, of straatkinderen
14 Relativeerder
9 Feb 2009 om 17:35
Waarom mensen afgeslacht moeten worden om hun afwijkingen heb ik nooit begrepen, (zie verschillende reacties op Micha’s blogs en op de Joris D. hyve).
Natuurlijk bedoel je het misschien niet zo, maar ik begin al dat openlijk vertoon van agressie een beetje beu te worden. Het is een reactie uit onmacht? Laten we onze intelligentie gebruiken bij het verzamelen van informatie, en om te zorgen dat er in de eerste plaats een onderzoek komt.
Zonder onderzoek heb je geen geldige feiten die je tegen de verdachte kan gebruiken.
Ben het ermee eens dat er IETS moet gebeuren, daarom is er een petitie gestart. Petities zijn al honderden jaren geleden bedacht (misschien wel duizenden?) om een persoon of regering te overtuigen dat er een actie ondernomen moet worden. In dit geval een onderzoek starten naar alles wat er over Joris D. wordt beweerd.
Sommige diersoorten eten baby’s van hun eigen soort op, slachten we die dieren ook af?Pedofilie is een soort afwijking, geen ziekte, dus niet te ‘genezen’. Daarom ben ik voor levenslange opsluiting.
Maar laten we eerst eens kijken waar iemand allemaal wel, en vooral niet aan schuldig is.
Ik wens Micha Kat veel succes toe met zijn acties, ik kan helaas niet helpen want ik weet niks over het onderwerp.Ondertussen lees ik aandachtig mee en hou ik het nieuws goed in de gaten.
Mvg,Relativeerder (24 jaar)
15 Herman van Houten
9 Feb 2009 om 21:00
Wie betaalt pedofielenvrienden zoals Rudolf Paul en RuudHarmsen om kinderverkrachter Joris Demmink te verdedigen?
Ze geven nota bene zelf aan te weigeren het bewijsmateriaal tegen de pedo-lobby te bestuderen.
16 Nihil Dicens
9 Feb 2009 om 21:36
Er zijn mensen die niet in staat zijn om een verbintenis aan te gaan met een volwassene, zeker niet als het over seksualteit gaat. Er zijn er dus bij die het daarom met kinderen willen doen. Waarom? Een kind kan geen “nee” zeggen. Een kind kan makkelijk ingepalmd worden en door zijn gebrek aan ervaring weet een kind niet dat hij in een seksuele valstrik terecht komt. Een pedofiel geilt vooral op kinderen omdat het makkelijke slachtoffers zijn. Een pedofiel is geestelijk niet in staat om een seksuele verbintenis aan te gaan met een volwassen persoon. Daarom slaat hij of zij kinderen aan de haak. Nergens anders om.
Het is daarom om die reden dat een pedofiel eerder thuis hoort in een psychiatrische instelling achter gesloten deuren. Ten eerste voorkomt men dat dergelijk crimineel gedrag een kind tot slachtoffer maakt (die vervolgens voor de rest van hun leven wordt getekend!) ten tweede moet een pedofiel psychiatrisch worden behandeld wegens een enorme storing in zijn of haar persoonlijkheidsvorming. Een normaal mens heeft immers geen kinderen nodig om aan zijn seksuele driften te voldoen, zelfs niet als men geen volwassen partner vindt.
17 Rudolf Paul
9 Feb 2009 om 22:14
@ Herman van HoutenIk neem je die opmerking hierboven erg kwalijk, Herman van Houten.
18 buscadordelaverdad
9 Feb 2009 om 22:21
“Rudolf Paul”
Ik niet malloot want hij is tenminste wakker…http://www.volkskrantblog.nl/bericht/236421
19 RuudHarmsen
10 Feb 2009 om 09:31
Herman van Houten, 9 Feb 2009 om 21:00===Wie betaalt pedofielenvrienden zoals Rudolf Paul en RuudHarmsen om kinderverkrachter Joris Demmink te verdedigen?
Ze geven nota bene zelf aan te weigeren het bewijsmateriaal tegen de pedo-lobby te bestuderen./===
1) U geeft blijk van een kwalijk soort zwart-wit-denken, type “wie niet voor ons is, is tegen ons”. Ik heb al vaak gezegd dat ik wil dat Joris Demmink per direct geschorst wordt en in voorarrest genomen, hangende een ONAFHANKELIJK onderzoek.
Daarnaast ben ik voor een echte rechtsstaat, tegen heksenprocessen, tegen eigenrichting, tegen nastraffen door de samenleving als iemand z’n straf al heeft uitgezeten. Daaruit concludeert u meteen dat ik pedofielenvriend zou zijn en dat ik Demmink verdedig. Dat vind ik dom en ongenuanceerd.
2) Ik weiger geen enkel bewijsmateriaal te bestuderen. Ik weet niet precies op welk materiaal u doelt. Als het gaat over anti-semitische crap: inderdaad, die lees ik niet.
20 Rudolf Paul
10 Feb 2009 om 09:54
@ Hermn van HoutenHet is precies zoals Ruud Hermsen schrijft (wat een geduld brengt hij op!). Mijn naam vind je op deze site: http://www.petities.nl/petitie/burgerinitiatief_onderzoek_joris_demmink/pages/8/#signaturesDaar wordt gevraagd om een onderzoek naar Joris Demmink.Wat de antisemitistische braaksels van buscablabla betreft, daar loop ik met een boogje omheen, zoals men dat ook doet wanneer er dergelijke viezigheid op straat ligt.
21 Roelfzema
11 Feb 2009 om 11:22
@ Herman van HoutenDe Paus.
Enig onderzoek in verband met de Franklin Cover-up levert al snel op dat de militair generationele pedofielen bij voorkeur een baan nemen bij het rechtswezen. Minder briljante studenten zoeken een baan bij het politiekorps. Dit is de verklaring voor de doofpotten en het corrupte gedrag van de politie in het algemeen. Naast het rechtswezen, worden generationele pedofielen ingezet in de media en de geneeskundige sector. Behalve dat ze pedofiel zijn, zijn ze ook aangesloten bij een militante orde. In de Orde van Constantijn zijn volgens deze informatie 173 militante orden opgenomen.http://troyspace2.wordpress.com/2008/02/12/vaticanassassinsorgorder-of-constantinehtm/40 Militante ordes in Nederland hier;http://home.arcor.de/rkk2005/lekenorg.htmAls u het verband tussen contrareformatie en pedofiele netwerken niet begrijpt, denk even na over overwegingen van een Franciscaan voor de Heilige Inquisitie.
De Franklin Cover-up was een lekkende doofpot. Veel slachtoffers zijn vermoord, de getuigen in de zaak kregen een langere gevangenisstraf als de daders. Dit is een international tendens. Het geloof in het afschuwelijke woord rechtsstaat, wat gewoon politiestaat betekend met een nagenoeg etymologische betekenis, is erg onpassend. Voor mensen die graag meer willen weten over de Franklin Cover-up, de gelinkste film door vrijheidsnet, 2e commentaar, is een aanrader.
Een ex-politie agent die zich jaren verdiept heeft in dit militante generationele politiek pedofielen netwerk is Jim Rothstein. Hij is een van de detectives die research deed voor de ontvoering van Johnny Gosch.http://www.johnnygosch.com/(schokkende foto´s)
Een van de radio interviews met Jim Rothstein hier;http://arcticbeacon.com/audio/2008/2008-LRN/01-2008-LRN/0108-2008/0108-2008-LRN-Hr1-Hr2.mp3De kennis van Rothstein is hoogst interessant. Hij beschrijft de Kardinaal van New York als de gevaarlijkste pedofiel van de USA. Volgens Rothstein werd Johannes Paulus de 2de vermoord, omdat ie het pedofiele netwerk in de USA wilde stopzetten. De informatie over dit internationale pedofiele netwerk is in Amerika in ieder geval veel uitgebreider als in Nederland, het bestuderen van precedenten geeft veel inzicht.
22 ramona
11 Feb 2009 om 11:28
aan nihil dicens, erg mooi zoals je dit omschreven hebt en je hebt helemaal gelijk!!
23 ramona
11 Feb 2009 om 11:34
en dan DNH volgens mij ben je echt zo een zielig wanhopig mannetje die interressant probeert te doen! of eh… ben jij het liefje van marthijn? zou je graag willen he! GET A LIFE LOOSER!
24 sturmzeit
13 Feb 2009 om 11:34
But the Valhalla came to an abrupt end in 1962, when the Newark police department raided it. The finding of a list with 10,000 names and addresses and the fact that some (well known) politicians in compromising positions were present at the time of the raid, ensured immediate national fame in America for Monique von Cleef. Eventually it was decided to expel her and the immigration department of America at the end of 1969 sent her back to Holland. But Monique did not give in, once back in The Hague she opened a new studio in the immediate vicinity of Laan van Meerdervoort near the Centraal Station. In about 1972 she was approached by Olympia Press to put to paper her experiences in New York, and with Willem Waterman (a pseudonym for Willy van den Hout, who had also written the famous Bob Evers boy Journals) as ghost-writer she wrote “House of Pain”.http://www.backdrop.net/sm-201/index.php?title=Monique_Von_Cleef_Obituary

No comments:

Post a Comment